Khamis, 26 April 2012

.:: w3Yh ::.

Asalamualaikum....

w3yh...Nua,Awer,Jamal,Ajim,Wan,Parames,Vino,and sume lah!....rindunye kat qorang weyh.....lame gila      dah tak jumpe qorang....hurm...rindu kenangan2 kita masa sekolah dulu... :( .....
rindu nak gurau2....rindu nak g kantin same2..rindu nak g co-op sme2....rindu nak skip klas sme2....and rindu nak wat Teacher Rohaya mrh sme2...Allah hai....siyes weyh..bile ingat blk persahabatan kita ni kan...aku rasa macam nak nangis je weyh....qowang... AKU RINDU QOWANG!!! .....apa la cite qowang skrg....sihat ke?...makan ke?....hurm...weyh!...sumpah demi Allah..aku btl2 rindu qorang....aku taktau nak cakap macam mana lagi..kalau boleh sekarang...aku nak pergi je jumpa qowang...haha...nak borak2 macam dulu...best kan..pergi mana2..kita2 je...hehehe...termasok la skip kelas..betul tak?...kih3....weyh...ingat lagi an teacher kesayangan kita..hehe...rindu nak tgk gelagat die...hehehe...qorang rindu tak?...
hahaha...nanti kita wat reunion eh!!!...make sure sume ada k!..

kbai!

 MUAHHH!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan